Opět se blíží tradiční pouťová výstava v Kublově - tentokrát ve zcela jiném pojetí

07.06.2011 17:37

Letní slunovrat je už tradičně spjatý nejen se slavnou kublovskou svatojánskou poutí, ale také s výstavou "kublovské malířské skupiny". Po několik let jsme se setkávali s našimi přívrženci v budově bývalé školy na úpatí hory Velízu. Letos to poprvé bude jinak. Těžká nemoc mě odsoudila na invalidní vozík; ale můj manžel a přátelé, zejména Laďka Kučerová a švagrová Eva mě přesvědčili, že navzdory všem nepříznivým okolnostem bych měla výstavu uspořádat. Dokonce se mi během mé nemoci podařilo nakreslit několik zcela nových obrazů. Naše společná výstava s Laďkou bude pojmenována TOULÁNÍ KRAJINOU a bude se konat přímo v areálu truhlárny Hošek, kde pro mne rodina zbudovala "Výstavní síň u Marie". Je to netradiční prostor s velkými selskými kachlovými kamny uprostřed. Návštěvníci budou jistě překvapeni (doufám, že příjemně). Datum a čas vernisáže už brzy oznámím.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode